Zane, Zuzanna |Pirmdiena 19. Februāris 2018
Sadaļa: Home » LATVIJĀ » Talantīgiem Latvijas bērniem un jauniešiem sportā jauns atbalstītājs
  • LetaDEAC

Talantīgiem Latvijas bērniem un jauniešiem sportā jauns atbalstītājs 

Uzņēmums Procter & Gamble (P&G), kam pieder tādi zīmoli kā Ariel®, Fairy® un Pampers®, sadarbojoties ar Latvijas Olimpisko komiteju atbalstīs jaunus un talantīgus sportistus, kuri nākotnē varētu piedalīties Olimpiskajās spēlēs un citās starptautiskās sporta sacensībās. No 2012. gada 1. aprīļa līdz 30. jūnijam tiks organizēta programma “Palīdzi atbalstīt topošos Latvijas olimpiešus”, un no programmas laikā iegūtajiem līdzekļiem Latvijas Olimpiskā komiteja atbalstīs Latvijas Olimpiskās vienības Jaunatnes sastāva sportistu treniņnometnes un inventāra iegādi.

Ar šo programmu P&G vēlas atbalstīt bērnu un jauniešu sporta attīstību, kā arī veicināt bērnu vēlmi nodarboties ar sportu. Saskaņā ar tirgus pētījumu kompānijas “Rait” veiktās aptaujas datiem par sporta lomu bērnu ikdienā un attieksmi pret to, var secināt, ka sports Latvijā tiek uzskatīts par labu fiziskās aktivitātes veidu, kas veicina bērna sociālo attīstību. Sports palīdz veidot savstarpējās attiecības un motivē bērnus dzīvē gūt panākumus, palīdz pārvarēt grūtības un attīstīt tādas rakstura īpašības kā pašdisciplīna un pašcieņa. Tomēr saskaņā ar pētījumu tikai 56% bērnu regulāri nodarbojas ar sportu ārpus skolas. Vecāki ir galvenie motivētāji, lai viņu bērni iesaistītos fiziskajās aktivitātēs, bet tikai 42% vecāku savu brīvo laiku pavada sportojot kopā ar saviem bērniem.

“Priecājamies, ka tāds starptautisks uzņēmums kā “Procter & Gamble” uzņemas iniciatīvu atbalstīt jaunus un talantīgus sportistus. Atbalsts tiks izmantots Latvijas Olimpiskās vienības Jaunatnes sastāva [C sastāvs] sportistu treniņnometnēm un inventāra iegādei, kas dos jaunajiem sportistiem iespēju sekmīgāk sagatavoties un sasniegt izvirzītos mērķus,” norāda Latvijas Olimpiskās komitejas prezidents Aldons Vrubļevskis.

“Pareizi organizētas, regulāras fiziskās aktivitātes bērniem un pusaudžiem uzlabo gan organisma pretestību pret dažādām slimībām, gan stimulē augšanu un attīstību, ka arī uzlabo atsevišķu orgānu un orgānu sistēmu darbību. Vienlaikus veicina fiziskās darba spējas un pilnveido sociālās prasmes. Vai esat ievērojuši, cik laimīgi un apmierināti izskatās bērni slidojot, peldot, skrienot? Tas ir tāpēc, ka kustību kopums dod iespēju baudīt dzīvi! Iespēju sajust, kā tiek kontrolētas ķermeņa kustības: tās ir lidojuma un brīvības sajūtas! Veselīgs un aktīvs dzīvesveids ir svarīgākie veselības nodrošinātāji,” uzsvēra Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas rehabilitologs Ilze Tāse.

Pirmo Jaunatnes ziemas Olimpisko spēļu laikā Insbrukā P&G paziņoja par iniciatīvu “Prieks atbalstīt māmiņas”, kas ir daļa no uzņēmuma desmit gadus ilgās Olimpiskās kustības atbalsta programmas. Kā Olimpiskās kustības vispasaules partneris P&G ir apņēmies visā pasaulē jaunatnes sporta attīstībā ieguldīt 5 miljonus ASV dolārus. Tādi pazīstami sportisti kā Rodžers Federers (Roger Federer) un Paula Radklifa (Paula Radcliffe) ir uzsvēruši, cik būtiska loma viņu dzīvē bija iespējai nodarboties ar sportu jau bērnībā, palīdzot viņiem piepildīt savu sapni – startēt Olimpiskajās spēlēs. Šī iniciatīva atspoguļo P&G vēlmi uzlabot sportistu, māmiņu un ģimeņu dzīves visā pasaulē.

Mareks Kapuščinskis (Marek Kapuściński), “Procter & Gamble” viceprezidents Centrāleiropā: “Mēs vēlamies palīdzēt māmiņām ar mūsu zīmolu starpniecību. P&G nav iesaistīts sporta piederumu vai sporta apģērbu ražošanā, mūsu mērķis ir palīdzēt māmiņām. Visā pasaulē no māmiņām esam dzirdējuši: “Atbalstiet mūsu bērnus. Mēs vēlamies, lai mūsu bērni nodarbotos ar sportu”. Mēs saprotam, cik sports ir nozīmīgs bērna fiziskai, garīgai un emocionālai attīstībai, kā arī to, ka ne visiem ir vienādas iespējas nodarboties ar sportu.

Mēs vēlamies paust pārliecību, ka P&G un Latvijas Olimpiskās komitejas sadarbības rezultātā jauniem un talantīgiem Latvijas sportistiem būs iespēja pilnveidoties un sasniegt jaunas virsotnes sportā. Piesaistot mūsu plašo zīmolu klāstu “Prieks atbalstīt māmiņas” iniciatīvai, mēs varam turpināt atbalstīt māmiņas, viņu ģimenes un bērnus labākai nākotnei.”

Piedalīties un atbalstīt programmu var ikviens no 1. aprīļa līdz 30. jūnijam iegādājoties P&G produktus. Ar katru pirkumu tiks palielināts atbalsts topošiem olimpiešiem. Plašāka informācija par P&G iniciatīvu “Prieks atbalstīt māmiņas” un informācija par atbalsta programmu: www.paldiesmamin.pg.com

Plašāku informāciju, fotogrāfijas un video par P&G “Paldies, māmiņ!” kampaņu var iegūt, apmeklējot www.PGThankYouMomMediaCenter.com.

Papildu informācija:
Līna Kārkliņa
Procter & Gamble sabiedrisko attiecību konsultante
Tel.: + 371 67240571
e-pasts: lina.karklina@hkstrategies.com


Līdzīgi raksti:

Komentēt

Komentēšana pieejama tikai pēc autorizācijas.



REKLĀMA